We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

SCREAMS FROM THE GARAGE - LE NOSTRE RADICI (EP) 2015

by Museo Musicale Castelbuonese

• Streaming + Download

Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

name your price

1.
Basta Scorie 02:55
2.
3.
4.

about

SCREAMS FROM THE GARAGE - Le Nostre Radici (EP) 2015

"Screams From The Garage" è un progetto musicale nato nella primavera del 2012. Noi pensiamo la musica come mezzo per esprimere i nostri sentimenti e le nostre idee. Ci nutriamo di musica giorno dopo giorno e non potevamo scegliere altro mezzo di comunicazione per far sentire la nostra voce. Musica intesa come divertimento, passione e diffusione di idee priva di vincoli.

Gabriele Growl: voce
Antonio Sfascia: chitarre & cori
Gabriele big mac: basso elettrico
Gabriele Taddeo: batteria

Registrato, missato e masterizzato al Dark Label Studio di Castelbuono (PA) da Gabriele Rotondo nel giugno del 2014.

screamsfromthegarage.bandcamp.com

credits